R E K L A M A
R E K L A M A

Sweet.TV. Niepozorny streaming, który działa u nas od roku

W sierpniu ponad 10,7 mln Polaków skorzystało z Netfliksa – tak wynika z badania Gemius/PBI. To pokazuje, że coraz bardziej oddalamy się od tradycyjnej, tzw. linear nej telewizji i zainteresowanie kierujemy w stronę płatnych serwisów streamingowych.

Fot. oficjalne logo serwisu

Decyduje o tym zarówno lepsza oferta wideo, jak i możliwość oglądania wybranych treści w dogodnym dla nas czasie i miejscu. W Polsce działa już kilkanaście takich serwisów, w tym te o zasięgu globalnym, jak: Netflix, Disney+, HBO Max, Prime Video, SkyShowtime oraz Rakuten.

Co istotne, z ich aplikacji coraz chętniej korzystamy w telewizorach Smart, bo – jak wynika z danych Krajowego Instytutu Mediów – urządzenia takie znajdują się już w co drugim polskim domu, a ponad 37 proc. z nich podłączonych jest do internetu. I właśnie dzięki temu można odbierać wybrany serwis na dużym ekranie.

Jednym z takich serwisów jest Sweet.TV, który pojawił się na polskim rynku przed rokiem. I przez ten czas zdołał przebić się już do pierwszej dziesiątki czołowych platform VoD, wyprzedzając nawet cda.pl i Polsat Go. Mimo to dla wielu osób wspomniany serwis jest zupełnie nieznany. Sweet.TV należy do firmy VAN Group mającej kwaterę w Bratysławie. Polskim odbiorcom udostępnia obecnie 146 kanałów telewizyjnych oraz ponad 1000 premier i najlepszych filmów takich studiów, jak Disney, Paramount czy Sony. Poza podstawowymi kanałami polskich nadawców (TVP, Polsat, TVN) znajdziemy też takie stacje, jak np.: TVN24, AXN, AleKino+ Filmbox, National Geographic oraz BBC Earth. Jest też coś dla fanów sportu, za sprawą Canal+ Sport5 (z meczami LaLigi) i Eleven Sports.

Początkowo miesięczny dostęp do Sweet.TV kosztował zaledwie 5 zł. Teraz do wyboru są trzy pakiety w cenie od 22,90 do 64,90 zł. Jeśli ktoś dopiero rozważa skorzystanie z oferty serwisu, to warto wiedzieć, że przez pierwsze 21 dni można oglądać ją za darmo. Później należy wybrać określony pakiet dostępny na czterech urządzeniach. Subskrypcję można anulować w dowolnym momencie. Nie ma znaczenia, kto dostarcza nam internet, ważne jednak, by zachowana była minimalna prędkość przekazu powyżej 3 Mb/s. Co ciekawe, Sweet.TV zapowiada możliwość zaoferowania w Polsce telewizji w modelu FAST. Chodzi o darmowy dostęp do wybranych kanałów nadawanych z reklamami. 

2023-10-18

Andrzej Marciniak


Wiadomości
Dlaczego wyborcy nie wiedzą, jak głosować [FELIETON OGÓRKA]
Michał Ogórek
Zagraniczna prasa pisze o Nawrockim. Nacjonalista i eurosceptyk?
PKU
42 złote na minutę. Stanowski dobrze zarobił na wyborach
Bohdan Melka na podst. „Jak Stanowski zbił fortunę na wyborach i ile naprawdę zarobił”, Kanał Biznesowy
Wieczór wyborczy Rafała Trzaskowskiego. Twarde zderzenie z rzeczywistością
Tomasz Gawiński
Społeczeństwo
Gdzie płacą policjantom najwięcej, gdzie najmniej?
(AS) Na podst.: euronews.com, cbc.ca
Krakowianie w Warszawie wyjdą na dwór. Frekwencyjne zakłady
Wojciech Barczak
IKONOWICZ: Biznes może kraść bezkarnie
Piotr Ikonowicz
Dziennik pokładowy podróży w miejscu. „Kieszonkowa metropolia” Tabaczyńskiego
Henryk Martenka
Fajbusiewicz wraca do spraw sprzed lat. Nikt nie wierzy, że zaginęła
Michał Fajbusiewicz
Świat/Peryskop
Dzień z życia w piekle pracy – szokujące nagranie z Japonii porusza świat
AS na podst.: news.com.au, hindustantimes.com, bbc.com
Hymny narodów świata: Thurgau
Henryk Martenka
Egejska perła. Opowieść o Izmirze
Marcelina Szumer-Brysz
Lifestyle/Zdrowie
Polak w kosmosie. Co o locie myśli jego żona?
(KGB) na podst. Radio TOK FM
Rowerem przez puszczę. Rozmowa z JOANNĄ BALAWAJDER
Tomasz Zimoch
WF ma znaczenie. Jak szkolne zajęcia wpływają na dorosłe życie?
A.M.
Gluten i celiakia. Czy każdy powinien unikać chleba?
Andrzej Marciniak
Goldenmark. Złoto prawie na każdą kieszeń
Krzysztof Tomaszewski
Angorka - nie tylko dla dzieci...