Cegiełkę do popularności dołożyła kampania reklamowa z ambasadorem, jakiego mało kto się spodziewał. Pierwsze jazdy prasowe najnowszą hybrydową wersją plug-in, okrzykniętą „superhybrydą”, zakończyłem zmieszany. Dlatego że coraz trudniej wytykać pojazdom rodem z Chin poważne wady, co jeszcze chwilę temu przychodziło z łatwością. Oczywiście chińczyk chińczykowi nierówny…
Reklama dźwignią handlu. Szefowie Jaecoo i siostrzanej Omody (obie marki należą do państwowego koncernu Chery) najwyraźniej mocno wzięli do siebie to powiedzenie i do kampanii promującej dostępne w Polsce modele zatrudnili Wojciecha Szczęsnego wraz z żoną Mariną, a ci nagrali efektowne wideo, na którym widać, jak cieszą się życiem w towarzystwie chińskich pojazdów. Gaża dla bramkarza FC Barcelona i małżonki była z pewnością potężna.
Subskrybuj