R E K L A M A
R E K L A M A

Elektrycznymi autami przez śniegi. Nie taka zima straszna…

...dla samochodów elektrycznych, jak malują ją ich najwięksi przeciwnicy. O realiach jeżdżenia autami na prąd przy niskich temperaturach przekonałem się podczas specjalnych warsztatów, których bohaterami były modele z grupy Volkswagena. 

Fot. Maciej Woldan

Audi e-tron GT, Audi A6 e-tron, VW ID.7 i Cupra Born VZ. Wnioski? Parę rad i wskazówek ułatwia codzienność z elektrykiem, choć przyzwyczajeni do tradycyjnej, spalinowej motoryzacji i tak znajdą powody do malkontenctwa. I w niektórych kwestiach trudno odmówić im racji.

Przekonywanie w stylu telezakupów, że samochody elektryczne są o niebo lepsze od śmierdzących, złych spalinówek, które dla dobra planety powinny czym prędzej zniknąć z naszego życia? Nic z tych rzeczy. Warsztaty z najnowszymi elektrykami na południu Polski w środku zimy nie na tym polegały, bo najzwyczajniej nie ma potrzeby, żeby łapać się takich chwytów. Technologia związana z autami na prąd na tyle się rozwija i z roku na rok staje bardziej przystępna, że coraz częściej broni się sama. Niemniej wciąż krąży wokół niej wiele mitów i błędnych przekonań, z którymi warto się rozprawić.

 

Subskrybuj angorę
Czytaj bez żadnych ograniczeń gdzie i kiedy chcesz.


Już od
22,00 zł/mies




2025-03-14

Maciej Woldan