R E K L A M A
R E K L A M A

Językowa inwestycja Polaków. Azja na celowniku

Polacy coraz chętniej inwestują w naukę języków – nie tylko angielskiego czy niemieckiego, ale też koreańskiego, chińskiego i japońskiego. To nie tylko fascynacja popkulturą, ale i sposób na otwarcie drzwi do azjatyckiego rynku pracy.

Rys. Angora

Polacy najczęściej inwestują w naukę angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego. W ostatnich latach widać również, że rodacy chętnie uczą się języków pochodzących z Azji – koreańskiego, chińskiego czy japońskiego. Wiąże się to nie tylko z umiłowaniem popkultury owych państw, lecz także z myślą o szukaniu pracy na rynku azjatyckim. Ceny lekcji wahają się zazwyczaj od 60 do 120 złotych za godzinę. Popularne stały się nie tylko zajęcia stacjonarne. Wiele osób decyduje się na korzystanie z korepetycji online. Część zajęć prowadzona jest przez tzw. native speakerów, czyli osoby, dla których nauczany język jest językiem ojczystym. 

2025-06-09

A.P. opr. na podst. www.geekweek.interia.pl