Jej bohater, młoda, bezrobotna osoba, marzy o własnym klubie muzycznym. Dzięki grantowi udzielonemu przez urząd pracy ma szansę wcielić swoje marzenie w życie. Gra polega na takim pokierowaniu własną firmą, aby przetrwała na rynku minimum dwa lata.
Kluczem do sukcesu jest umiejętność improwizacji wykorzystana przy organizowaniu i zarządzaniu.
Menedżerowie i pracownicy, którzy są zdolni do improwizacji, przeprowadzają swoje firmy przez kryzysy i zmiany: od przełomów technologicznych, poprzez wprowadzane STALE nowe przepisy handlowe, po niezliczone wyzwania związane z pandemią COVID-19 czy katastrofami ekologicznymi.
Projekt zrealizowała grupa partnerska w składzie: Polska (lider projektu) – Stowarzyszenie Krzewienia
Kultury Muzycznej FRAZA, Koszalin, Norwegia – Troms Musikkråd, Hiszpania – Fundación Indaliana para la Música y las Artes i Portugalia – Agrupamento de Escolas Henriques Nogueira. Gra oparta jest na realnych danych ekonomicznych dostarczonych przez partnera z Hiszpanii, który od 20 lat z powodzeniem prowadzi własny klub muzyczny Clasijazz.
Więcej informacji o projekcie na stronie internetowej: www.fraza.org.pl (zakładka Projekty)